Hela elva månader har gått sen jag uppdaterade här inne senast, då hade lillebror precis blivit en månad och vi hade fortfarande inte kommit på något namn till honom. Vilket vi gjorde ett tag där efter, men oj vilken pers det var men tillslut landade det vid Oliver. Vilket kändes så självklart. Lilla lillebror som inte är så liten längre, med världens envisaste personlighet och som röjer runder som ett litet oväder och inte verkar ha någon stoppknapp alls.  Alltså totalt olik sin storebror som varit lugnet själv fram tills att någon trots kickade in nu när han fyllde 5. ;)
 
Men annars då? Vi har haft ett mysigt år med mycket fokus på familjen när vi väl har varit samlade för senaste året har pappan i familjen jobbat borta under veckorna och inte kommit hem förrän på torsdag eller fredagkvällarna vilket började kännas väldigt ohållbart och tråkigt så i början på decmber tog vi vårt pick och pack (pjuuu vad grejer man har undangömt) och flyttade 10 mil och det är där vi är nu. Vi har alltså bott här i drygt en månad nu och börjar väl sakta komma på plats och imorgon tar vardagen vid på riktigt för då börjar Alexander på sin nya förskola och Oliver och jag ska njuta av dom sista månaderna tillsammans innan det är hans tur samtidigt som jag tänker att jag ska plugga lite kurser och såklart, fota. 


Så nu försöker jag sakta och utan press ta tag i det här bloggandet igen, för så många gånger som jag tänkt att jag ska gå in och uppdatera här med aldrig känt mig riktigt nöjd eller att det varit 100% och därför bara struntat i det. Men nu tänker jag att vi börjar så får allt det andra falla på plats efterhand. 
 
Kommentarer
Emilia

åh herregud?? I HUS? detta måste du berätta mer om!

Emmelie - mamma till två och ssk-student.

Wow vad modigt att flytta tio mil hemifrån bara sådär, och jag ser fram emot om du börjar blogga igen.

Svar: Ja, det blir himla spännande det här om vi kommer trivas eller börja leta oss tillbaka ;)
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback