Tiden flyger förbi och lillebror eller bubba som han går under här hemma i väntan på ett namn är 3 veckor gammal och är precis lika självklar som sin storebror och jag förvånas över hur fort en ny liten människa kan komma in i familjen och hur sälvklart det verkar ha varit för Alexander att bli storebror och jag vet att det är klyschigt, men han är verkligen världens bästa storebror. Så omtänksam och kärleksfull och mammahjärtat smälter varje gång. 
 
 
Vi har haft första veckan tillbaks i en alldeles ny vardag. En vardag där jag är föräldraledig, sambon jobbar borta och Alexander har varit tillbaks på förskolan som femtontimmars-barn. Men det har gått så bra så och vi hoppas att kommande vecka kommer flyta på minst lika bra med BVC besök (hade helt glömt att man var stammis där i början), mammaträff och att pussla ihop mat och sömn och hämtningar och lämningar. 
 
Kommentarer
EMMA

Men så mysigt! Underbara bilder!

Emmelie -Mamma till två, ssk-student och kär.

Åh vad underbart med en ny familjemedlem och att allt flyter på så.

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

Åh så mysigt! Så avis även om jag har en fyra månaders hemma :) haha.

ISA

hur kan bebisfötter vara så söta och skrynkliga!? åh. Grattis <3

MADDISENJ.SE

Tack så jättemycket! Men åh så mysigt, lilla plutten!!

Matilda

Gud vilken underbar bild! Grattis!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback