Veckorna går så fruktansvärt fort just nu, eller är det bara jag? Tacofredag idag men det känns ändå som det precis var måndag..

Idag har jag i alla fall lyckats tvinga sambon till att försöka få ihop en ny bild till headern och även ta lite magbilder. Det gäller ju att passa på när han ändå ställer upp. Men man får dock påpeka att han inte var speciellt villig. ;) Det blev dock inte alls som jag tänkte mig  men en bild till headern fick vi ihop och jag hoppas den ska funka ett tag i alla fall. 
 
Annars så har jag klippt av mig (nästan) allt hår om ni jämför med bilderna i förra inlägget. Det behövdes en rejäl uppfräschning men jag passade på att ta en liten bit extra när jag ändå höll på och jag tror att jag är nöjd, man behöver nog bara vänja sig vid det. 

 
Förresten, en ny bloggdesign börjar även komma på plats men allting är inte riktigt klart än så ni får ha lite överseende med det! 
Kommentarer
Emmelie - Mamma till två, nykär, ssk-student

Du är jättefin! Ang bloggdesignen, när texten är den ljusa färgen är de liite svårt o läsa, kanske att du kan välja en mörkare nyans av grå? Kram

Emelie

Fina bilder, tycker jag! Du och jag är nästan i samma vecka så vi kanske skulle tagit bilder på varandra :-) så slipper dom där ovilliga sambosarna göra det!?!

//Emelie (som du fotade i Staffanstorp i våras, med min lilla kille)

linah

vilka fina bilder!

VERONICA - fashion blog

Men extremt snygg blev du! Passar perfekt i det. Grymt härligt!! :)

Maria Ekblad - bröllops & nyföddfotograf

Åh vad fint det blev! Gillar verkligen nyanserna och den nya headern. Du är riktigt duktig på design!

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så fina bilder!

Angus

Superfin header ju!!
Duktig sambo

{ Rania Maria Photography }

Svar: Hihi det kommer! Vi har bara bott här några månader men nu börjar vi äntligen landa lite i hur det ser ut här hemma så jag har planerat att visa lite mer snart - ett sådant blogginlägg finns med på "att-göra" listan ;)

ISA

tycker det ser himla fint ut här inne med designen :)

sandra

Så fin du är i din nya frisyr! Kände på mig att ni skulle ha en bebis till och blev så glad när jag kikade in här och kunde få min känska bekräftad :) Grattis!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback