Idag går vi in i vecka 35 och det var väl på tiden med några nya magbilder. Jag tror ärligt talat att jag inte ens tagit några sedan sist jag la upp här. Vilket var i vecka 24  och att ha några bilder att titta tillbaks på efteråt är ju faktiskt lite roligt. Så här kommer en trött och sliten mamma i vecka 35 och nu börjar det verkligen kännas att man faktiskt inte orkar speciellt mycket och jag hoppas ändå att december flyter på i en bra takt så lillebror snart kan komma. För nu känner jag mig faktiskt ganska färdig med denna graviditeten. 

Nu ska jag ta tag i dom sista punkterna på veckan att göra lista och få iväg lite jobb och sen hoppas jag kunna hålla ordentlig helg med killarna i eftermiddag. 
Kommentarer
EMMA

Ååh så fin mage!! *Hjärtögon*

Embla Sofia - Blivande mamma

Fina magen <3

Embla Sofia - Mamma, fotograf, DIY

Fina magen<3

corneliaeriksson.blogg.se

Så fin du är! Lycka till när det blir dags :)

Elin Linnéa

Åh vilken fin mage ♡

ensekundtusentankar.blogg.se

Stor och fin mage :)

sandra

Tycker i alla fall inte att du ser sliten ut, om det nu kan vara någon tröst :**

Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room

Jag tycker du ser väldigt fin ut! Spännande och inte så många veckor kvar nu ju! Hoppas de sista veckorna går snabbt!

Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

va fin du är :) ja bilder på magen är alltid kul att ha efteråt

Tove Lindgren

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback