Det blir mycket bebisprat och kläder här just nu, men jag lovar att det inom kort kommer en riktig bildbomb från en av sommarens bröllop så håll till godo ni som inte är lika intresserade av detta som jag är. ;) 

Den här underbara overallen har fått flytta in i lillebrors garderob. Den är ju helt fantstisk med sin gråmelerade färg och sitt mysiga lurv inuti och som jag nämnt innan, det här med alla stickade och extra mysiga plagg är en av dom roligare sakerna med att få en vinterbebis. När man har bortsett från att det kommer vara svinkallt och att man kommer vara mitt i den värsta sjukdomsperioden med sjukdomar hit och dit som bara avlöser varandra.  Men som sagt, det bortser vi från just nu. 

Annars får ni en liten tjuvkik från vår hall som vi äntligen börjar komma iordning med. Två år har det tagit men nu börjar vi äntligen hitta rätt, tror jag. Extra nöjd är jag med läderhandtagen som sambon fixade. Piggar ju upp vilket tråkigt IKEA skåp som helst ju. Eller vad säger ni?
 
Kommentarer
Sandra

Ser ju ut som att ni har det skitfint hemma! Och ja att sätta på läderhandtag piggar upp varenda möbel! Plus overallen alltså, dör lite!

Emmelie - Mamma till två, nykär, ssk-student

Åh alla dessa förberedelser inför bebisens ankomst, är så avis och längtar tills de blir min tur igen =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback