..för det är lite så det känns idag. Som en lördag. Fast det är torsdag och det är väl så det blir när man har lite extra långledighet även om den mest känns lite hackig för oss då sambon ska jobba imorgon. 

Men vi passar i alla fall på att mysa lite extra idag. Långfrukost med kesoplättar som är det bästa vi vet för tillfället. Passar alla oavsett hur man vill äta dom. Med sylt, eller min favorit, ost och skinka. Sen tränar vi bokstäver genom att skriva inköps listan innan vi ska traska iväg till affären. 
 
 
Förresten! Tack för alla fantastiska kommentarer på förra inlägget och tack till blogg.se som är så bra på att ge lite extra uppmärksamhet då och då!
 
Kommentarer
Maria Ekblad

Åh det är så mysigt med långhelg! Tänkte också att det var lördag förut och blev glad när jag kom på det. :)

Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo

Mysigt, jag tar helg idag, eller ja hemmaplugg imorgon så helt helg blir de inte. Men snart så, långledig är ju underbart!

Victoria

Längtar till nästa lördag! Och måste prova att laga kesoplättar, jag är lite skeptisk!

EMMA

Kesoplättar lät supergott, hur gör man?! :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback