Godmorgon! Vi har nästan precis lyckats rulla upp från sängen, tagit oss till soffan och startat lite teletubbies på TVn. Dagens känns lite extra trött och seg idag men förhoppningsvis släpper det om en stund för Alexander ska vidare till sin farmor och jag ska iväg på en familjefotografering och sambon är iväg och jobbar. Så det var det ju med den långledigheten, haha ;)

Men igår, då hade jag en supermysiga familjefotografering med en liten extra speciell familj. För det var faktiskt  femte (!) gången jag fotograferade dom och det är lika roligt varje gång och så känns det lite extra speciellt med ett sådant förtroende. Så jag tänkte att jag bjuder på en liten bild Amanda & Liam så hoppas jag ni har en bra dag, oavsett om ni jobbar eller inte! 

 
Kommentarer
Maria Ekblad

Men åh vad mysigt med sådana återkommande kunder! Vilken relation det blir. :)

Robex Lundgren

fin bild

Jasmine

Fin bild :)

Matilda

Vilken fantastisk bild! & blogg, den är superfin!

Madelene Englund

Så fin bild :-) och va kul att ha det förtroendet från en familj :-)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback