Jag ligger lite efter med att blogga förra årets bröllop, något jag så gärna vill göra då det annars bara är några få bilder som visas och jag vet att det brukar vara uppskattat av familj och vänner till brudparen att få se lite fler bilder. Så nu är det dags att ta tag i det och vi vrider helt enkelt tillbaka klockan ett år.. 

Jag träffade Therese och Dennis första gången för ett år sedan när vi hade första bokningsmötet. Det var en regnig kväll när vi fikade och gick igenom avtal och önskemål kring deras bröllopsbilder men det första man märker med Therese och Dennis är deras humor. Med dom i närheten så spelar det ingen roll om det regnar eller om solen skiner för man har alltid lika lätt till skratt med dom och tur var väl det, för när vi träffades igen någon vecka innan bröllopet för att ta kärlek och familjebilder tillsammans med deras son så regnade det också från och till men lagom till deras bröllopsdag hade sommaren slagit ut och vi hade strålande väder hela dagen. 
 
Hela dagen genomsyrades av skratt och kärlek och jag tror alla som var där såg vilken perfekt match Therese och Dennis är och jag som är en sådan hopplös romantiker vet att dom kommer leva lyckliga i alla sina dagar. 

Så varsågoda, en bildbomb!
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Maria Ekblad

Vilka fina ljusa bilder i kyrkan och vilket fint motljus på de första porträttbilderna! :D

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Vilka härliga bilder :)

Anton

jättefina bilder! :)

Pauline

vad roligt att fota bröllop :) jättefina bilder!

Cornelia

Så himla fina bilder! Underbart ljus :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback