Hittade en gammal goding på min lillasyster och hennes pojkvän som är tagen för snart ett år sedan och som fick en ny redigering. I like it! ;)
 
Lillkillen har varit hemma sjuk idag så vi har passat på att se Frost två gånger och städat lite (till soundtracket från filmen såklart) och medan han vilade hann jag även med att fräscha upp designen litegrann. Vad jag ska ha för header återstår att se så denna får funka så länge. 

Nu ska jag starta mitt fredagsmys och jag hoppas ni andra har en mysig fredag!
Kommentarer
Maria Ekblad

Vad fint det blev :D

A

Oj, hjälp vad duktig du är!

OLIVIA

Såå fint!

sv: åh ja :D
kram♥

Angus

Önskar du bodde här… då hade jag velat att du fotade mig och lilla löjliga familjen :)

my

Fin bild :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback