Vilken seg dag det har varit idag! 

Jag var så oerhört effektiv igår och trodde jag skulle vara minst lika effektiv idag men orken har inte infunnit sig än men det nödvändigaste har jag fått gjort så nu tillåter jag mig att låta det vara tills imorgon. Så har jag förhoppningsvis mer energi då. 

Annars då? Jag fick en fråga om jag inte kunde visa lite om hur vi bor och absolut kan jag det. Det blir lite detaljbilder idag så hoppas jag kunna återkomma med lite bättre bilder så fort vi får en dag med lite solljus. 

Vi börjar i alla fall äntligen komma på plats här hemma. Vi har ju bott här i 1 1/2 år nu och nu börjar vi äntligen komma fram till hur vi vill ha det vilket känns skönt och vi ändrar och fixar hela tiden. Vilket bara är kul men jag har inte världens bästa tålamod och vill bara att allt ska vara klart direkt. ;) 

Men varsågoda, lite detaljer:
 
 
 
Kommentarer
Sofia

ååh vad fint!!

rebeccafornstedt.blogg.se

Åh så fint hem ni har :)

Amanda

Vad fint:D

linah

såå fint:D

Jens-Peter

Vilket underbart hem, älskar "påsen" på sista bilden, vart är den köpt?

jonna

Ja, hon är verkligen supersöt :)
Så fint ni har det! :)

Johana Andersson, fotograf

Åh! Så mysiga detaljbilder. Inspirerande :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

ÅÅå, vad snyggt! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback