Sambon och sonen har slocknat och här sitter jag och jobbar ikapp, slötittar på ett avsnitt One Tree Hill och inväntar att den där tröttheten ska infinna sig så jag kan göra killarna sällskap. Jag som annars håller hårt till mina sömrutiner och är trött redan innan Alexander somnar känner mig ovanligt pigg ikväll. 

Så jag passar på att fundera ut hur jag vill ha bloggdesignen, vad jag vill ha ut av bloggen och mitt fotograferandet och hur planerna för bröllopssäsongen ser ut och sen tusen saker till som jag planerar och funderar över som det är dags att göra till verklighet. 

Men nu tar jag mina planer och funderingar och hoppar i säng!
 
Godnatt!
 
 
Kommentarer
Maria Ekblad

Peppigt med lite förberedelser och planering :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback