Nya bloggen kräver ju en ny och ordentlig presentation så det är ju klart att det ska göras med dagsfärska bilder på blogginehavaren själv. 
 
 
Så vem är tjejen bakom Acires? 
 
Jag är en 19årig mamma, sambo, dotter, syster, fotograf, serienörd, bokslukare och så mycket mer. Som älskar att vara kreativ på alla möjliga sätt. Allt ifrån fotografering, koda bloggdesigner till att skriva och måla, och när jag inte gör det så pluggar jag på distans eller lever livet som småbarnsmamma. 
 
Som 16åring blev jag mamma till världens bästa Alexander (född 110830) och där föddes även mitt intresse för fotografering. För även om jag fotat så länge jag kan minnas var det först då som jag insåg tjusningen med att fota annat än blommor och träd och samtidigt lärde jag mig hur fort tiden går med barn i huset och att det gäller att föreviga så mycket som möjligt, för hur mycket man än försöker stoppa tiden så är det inte möjligt och helt plötsligt är dom inte små längre. 
 
Och det är det jag vill göra idag, åt andra. Fånga små ögonblick av tiden för att när minnet sviker så ska i alla fall dom där bilderna finnas kvar, i generation efter generation..


KONTAKTA MIG? [email protected]
Kommentarer
Emmelie - Ensamstående mamma till Ebba och Hugo

Vilka helt underbara bilder du tar, och så ung - imponerande! Jag letar efter någon som vill ta kort på mina barn. Men alla människor vars foton jag fastnar för brukar finnas på fel sida Sverige. Vart finns du?

Svar: Åh tack snälla! Vad glad jag blir!Ja det brukar ju nästa vara så, haha. Jag finns i Skåne, såg att ni bor i Allingsås? Är ganska mycket i Göteborgstrakterna ändå. För visst ligger det däromkring? :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Emmelie - Ensamstående mamma till Ebba och Hugo

Åh ja de ligger bara fyra mil från Göteborg. Vill du fota när du är på besök? :)

Svar: Ja men absolut! Skicka ett mail till [email protected] eller på min Facebook sidan www.facebook.com/fotografericaoberg ! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback