Då vart det dags att komma ikapp med alla hundratals bilder som ligger på hårddisken och väntar på att få se dagens ljus. Så varför inte börja med några av mina favoriter ifrån förra hösten en dag som denna, när löven börjat falla? 

I alla fall, en oktober dag förra året träffade jag Carolinge & Andreas för att ta lite kärleksbilder på dom två i Botaniska trädgården i Lund som är ett toppen ställe att fotografera på oavsett årstid och vilka bilder vi fick! Svårt är det ju inte heller när man har två härliga personer framför kameran som själva kom med idéer men som också gick med på mina. ;)

Ja, jag tycker dessa bilderna talar för sig själva så något mer att berätta behövs nog inte. 
 
 
Kommentarer
Fashion Safari

Vilka härliga bilder!

Svar: Åh tack!!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Hanna Victoria Sahlqvist

Underbart duktig du är!

Svar: Åhhh, tack snälla! Vad glad jag blir!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Sara

Väldigt fina bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Scaniatjejen

Jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Lina

Riktigt fina bilder på ett fint par :)

Svar: Visst är det! ;)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Maria Ekblad

Åh vad fint!

Svar: Men tack! Vad glad jag blir!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Johana Duggin

Riktigt fina bilder :D

Svar: Åh tack så mycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

claudia

så fint, nu är det verkligen höst !:D

Svar: Och som jag längtat!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Hedda Rönnlund

Så fina bilder! Jättegulligt par också!:)

Svar: Ja visst är dom! ;)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Katta

Vilka vackra bilder :) c:

Svar: Åhhh tack!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Amanda Jona [SPONTAN]

Fantastiska bilder :)

Svar: Åh tack! Vad glad jag blir! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Robex Lundgren

Åh vad söta ni är

Hanna

Vilka vackra bilder! Så himla härlig känsla i dem, jättefint gjort!

Svar: Åh, men vilken fin kommentar! Tack så mycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Emmelie

Vilka fina bilder! :)

Malin Bergsell

Vad fint ljus :)

Ida

Grymt duktig du är! :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Stickan!

Så vackert!

Svar: Åh tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Moa - hobbyfotograf

Härliga bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Amanda-fotoblogg

Underbara bilder!!

Svar: Åh tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Carolina

Otroliga bilder!

Svar: Åh men tack, så glad jag blir! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Hanna Karlsson

Vackra bilder!

Svar: Åh tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Malin Bengtsson

Vilka underbara bilder på ett underbart par!

Svar: Åh tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Mikaela♥

åh, vilka härliga bilder!

Delta gärna i min fototävling :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

coffeeandcupcake.blogg.se

SÅ fina bilder :D

Frida

Fina bilder! :)

Svar: åH TACK!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Lisa @ Duttis

Åh gud vilka fina bilder! Superhärliga! :D

Svar: Men vad glad jag blir, tack!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Amanda

Jätte fina bilder!! Så himla snyggt ljus :)

Svar: Åh tack! ;D
ACIRES - Fotograf i Skåne

Nathalie

Vilka fina bilder du tar, jätteduktigt :)
Ha en bra måndagskväll, kram

Svar: Tack så mycket! Så glad jag blir!
Detsamma till dig! :D
ACIRES - Fotograf i Skåne

Lisa Nyman

Åh vilka vackra bilder!!

Svar: Tack så mycket! :D
ACIRES - Fotograf i Skåne

Emma Grann Fotografi

Så fina bilder!!

Svar: ÅHHHHH tack! Så glad jag blir!!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Sara

wow så fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

classica.blogg.se

vackra bilder

Svar: Tack så jättemycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

♀ THE REVOLT ♀

Fina ^^

Svar: Tack så jättemycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Cecilia Andersson

vilka vackra, härliga bilder!

Svar: Tack så jättemycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Edyta

Härliga bilder :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Mikkis

Så himla fina och gulliga bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Josephine

Bilderna är super fina!! :D

Svar: Tack så jättemycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Linda Jungarå - FOTOGRAF STUDENT FILMNÖRD SKÖNHETSJUNKEY MUSIKFREAK

Underbara färger och bilder!

Svar: Men tack, så glad jag blir! <3
ACIRES - Fotograf i Skåne

mamma mindy

Så vackra bilder..Kärlek är det vackraste som finns.kram

Svar: Ja men visst är det! Tack!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Jenny

Åh vilka fina bilder! :)

Madelene Englund

Vilka otroligt vackra bilder!! :-)

ami

så himla fint med kärlek.


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback