Idag är en sådan dag där jag känner mig full mer energi och inspiration till allt tack vare att solen sken när jag vaknade och att alla i familjen vaknade på rätt sida. Sådana saker gör så himla mycket!  

I alla fall så använder jag dagens energi till att redigera klart bröllopsbilder och snart är jag klar med sommarens bröllop men jag ville bara kika in och visa er Julias nya design som kom på plats igår och jag tror vi båda två är supernöjda med den. Så jag tycker att ni ska klicka på bilden och kika in hos henne och se vad ni tycker!
 
Kommentarer
Liza

Jag håller med dig till fullo, allt känns så mycket lättare när solen skiner! :)

Det låter bra, själv så har jag varit ute och krattat i trädgården hela förmiddagen.

Angus

Tack fina du!
Ja vi har gjort skrivbordet skälva! De är gamla plank som vi satt ihop med en regel undertill och ställt på bockar från Ikea. Plankorna är betsade med en bets som heter "tjära" köpte på k rauta. Pensla först med vatten och sen direkt med bets. Löjligt enkelt och resultatet blev super!

johanna - Student i London

så fin design :)

sv: tack snälla :) är väldigt nöjd!

evelina

Ååååh så himla kul att höra, vad glad jag blir, tack!
Duktig du är, så otroligt fin lyster på bilderna och skärpan sitter ju ba som smäcken på varenda bild!

Kajsa

sv: Den enda låten jag lyssnar på nu ;)
Saknar dig!

Jonna Erlandsson

Sv: ja jag tänkte där, men blev osäker om man får lägga upp om sådant där... Vet du? :)

Jonna Erlandsson

Sv: ja men då ska jag testa. Tack för hjälpen!! :)

Linda

jätte fint!:D

LOVISA [ foto & vardag ]

Riktigt riktigt snygg design, det har du gjort bra!!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback