Jag tänkte att det var högtid för en liten bildbomb här i bloggen då det är så sällan jag faktiskt bloggar mer än en liten tjuvkik från en fotografering. Men dessa bilderna kan verkligen inte bara ligga på hårddisken utan jag bara måste visa Vera & Pelle som jag fotograferade en tidig höstdag. 

När Vera bokade mig för att ta lite kärleksbilder så kändes det lite extra roligt eftersom jag visste vem hon var sen innan. För vi kommer båda från små byar (hålor), inte så långt ifrån varann och gick på samma lilla skola under grundskoletiden. Så självklart ville jag ta lite bilder på henne och hennes kärlek. Så en kväll för några veckor sedan mötte jag upp dom på ribban i Malmö och vilket ljus vi fick! Och vilka bilder! Jag hade så svårt att bara välja ut några att visa för er, så här kommer en hel drös. 
 
 
 
Kommentarer
Sandra Lundin

Verkligen helt otroliga bilder! Så fin miljö och vackert ljus. Fantastiskt!

Svar: Tack tjejen! Så glad jag blir! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Ida

Väldigt vackra bilder!

Svar: tack så jättemycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Annsoh

jätte fina bilder! :)

Svar: Åh tack! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Charlotta Hägg

Otroligt fina bilder :)

Svar: Åh tack så mycket! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

MADDISENJ.SE

Otroligt fina bilder

Svar: Tack så jättemycket!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Robex Lundgren

finna bilder

Svar: Åh tack! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Julia

Fantastiska bilder! Bra jobbat :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Underbara bilder :)

Vendela

Jättefina bilder! :)

Olini.blogg.se

Vilka fina bilder!
Bara att tjejens ljusa hår smälter in i bakgrunden/himmeln!

Svar: Tack så mycket! På min kalibrerade skärm gör dom inte det, men att du ser det kan bero på att du har en okalibrerad skärm eller tillexempel för hög ljusstyrka på din skärm :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Fani

Åh men jättefina bilder, verkligen!

Emmelie

Vilka fina bilder! :)

C H A R L O T T E

åh vilka fina bilder =)

Paulina Suonvieri

Åååh så fint :))


/hundredkitchenstories.blogg.se

Lovisa Eriksson

Superfina bilder! :D

Hanna - fotoblogg

Åh vilka underbart vackra bilder!

becca

Du är så gryyym!

THE REVOLT

Fina ^^

my

Superfina bilder!

Ida

Shít så fina bilder!

jennie ohlson

så fina bilder!! :)

Julias skönhetsblogg

Underbara bilder! :)

Frida

Sjukt duktig du är!

Angelica Bengtsson Fotografi

åhh sååå underbara bilder!!

Jessica

Vilka fantastiska bilder!!
Vad använder du för kamera?

Mohammedi's | Art, model & designer

snyggt!!!


Var gärna med i min bloggtävling som är igång på bloggen, där du kan vinna ett par valfri hörlurar från kända märket Sudio.

Annster

Fina bilder :)

Maria Ekblad

Åh alla de här bilderna är så fina!

rebecka

åh, vika otroligt fina bilder!

FrökenTV, bloggen om tv och film

gud så fina bilder

Linnéa Hagström

Underbara bilder!

Bellefix

Gud så vackra bilder! Hennes ögon är verkligen förtrollande. Ljuset blev ju fantastiskt med. Kan tänka mig att dom är jätte nöjda! Kram

Stephanie Nyberg

Åh fantastiska bilder! En sådan fotografering hade jag velat stå modell för med min pojkvän haha, jätteduktig är du!

LOVISA [ foto & vardag ]

Så underbart ljus!!

Thea

Verkligen underbart vackra bilder!
Kolla gärna in på min blogg med bilder på allt från hästar till höstlöv och resor! :)
//Thea

Knaperbloggen

Åh vad fint!

Emma Grann Fotografi

Wow!! Så vackra bilder!! :)

kerstin ehrenholm

Vilka fina bilder Love

Mie

Underbara bilder! Och ljuset är ju verkligen helt fantastiskt!

Lifejj - livet i ett distansförhållande

Så vackert! Och vilken perfekt längdskillnad mellan er hihi :)

Elin

Herregud vilka fina bilder! Blev jättefint! Ljuset och stället var också fint:) Verkligen hur fint som helst!

karin

oj vad fina bilder!!

Kattis

Jättefina bilder! Dom ser verkligen förälskade ut!:)

F R I D A ▴

alltså wow!! ljuset i dessa är ju bara helt magiskt!

Julia

Otroligt fina bilder :) Vilket fin par!

Carolina Thoor

Jätte fina bilder och sjukt fina ögon!

Jonna

verkligen helt fantastiska bilder, vilken känsla :) älskar dom!
hoppas du haft en bra helg!

Emeline Adolfsson

Jag älskar verkligen ljuset och känslan i bilderna!

Hanna Karlsson

Så fina bilder!

nicolinda.blogg.se

Så ljuvliga bilder! Ljuset är så fantastiskt vacker och känslorna är så vansinnigt äkta.

Emelie Ekman Lindqvist

Helt fantastiska bilder!! :)

maria at inredningsvis

SJUKT snygg kille hon kan va lycklig den bruden haha :) hoppas du haft en mysig höst so far

Ny post ute...ett Underbart Vintage hem ingen får missa :)

ha en härlig dag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

SARA EMILIA

Åh så härliga bilder!

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Vilka fina bilder :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback