Någon mer som känner att veckorna bara springer förbi just nu?
Måndag igen och jag har en bra spotify lista i bakgrunden och en heldrös med bilder att redigera och sen lite lunch på det. Något som måste vara det tråkigaste som finns att fixa när man är själv hemma om dagarna.
 
Men jag tänkte i alla fall pausa redigerandet för att visa en liten tjuvkik på fina Cissi & Jonas, som alltid kommer ha en liten extra speciell plats i mitt hjärta och jag ser framemot att få visa ännu fler bilder från deras stora dag! 

 
 
Kommentarer
Linnea Jardelid

sv: Tack så otroligt mycket! <3

Du är också jätteduktig! Ska bli kul att se dessa bröllopsbilder, med tanke på att deras provfotografering resulterade i så fina bilder :)

Svar: Åh tack! Jag ska bara finna tiden så hoppas jag dom där bilderna kommer upp någon gång, haha ;)
ACIRES - Fotograf i Skåne

LOVISA [ foto & vardag ]

Håller helt med, det går otroligt snabbt just nu!

Svar: Ja, jag hinner inte alls med i svängarna!
ACIRES - Fotograf i Skåne

Lizzan

Vilken härlig bild! Ser fram emot att få ta del av fler bröllopsbilder, är så himla vackert med kärlek ;)

Svar: Jamen visst är det, finns inte mycket bättre än det! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Maria Ekblad

Åh fint!

Svar: Åh tack Maria!
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback