Igår åkte jag till Ängelholm för att träffa två små killar som jag fotograferat en gång innan i vintras och jag har sagt det innan, och kommer säga det många gånger till, det är såå förbaskat kul att få fotografera en familj flera gånger. Speciellt när dom är så härliga som dessa! 

I alla fall så fick vi en massa härliga bilder på dom båda två, lillebror Loke och på storebror Vilde och jag ser framemot att få visa ännu fler från denna fotograferingen när familjen har valt sina bilder. 

Nu väntar sängen för min del efter en lång dag och till helgen är det dags för bröllop, så det gäller att få lite extra sömn redan nu! ;)

Kommentarer
becca

Jättefina bilder !

Fia

Så härliga bilder du har tagit!

MATILDA

fina bilder =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback