Jag älskar verkligen att fotografera, verkligen! Men, allt som kommer efter är inte alltid lika kul. Många har svårt att förstå att det ligger mycket mer jobb bakom än bara den stunden jag fotograferar. Det blir en hel del timmar bakom datorskärmen helt enkelt. 
 
Men jag är så tacksam för alla duktiga människor runt om i världen som hela tiden kommer på nya sätt att underlätta livet. Jag bytte för ett tag sedan system för att låta kunderna välja sina bilder och detta sparar mig så himla mycket tid. Att bli mer effektiv och hitta ett effektivare och smartare arbetssätt ligger som ett av mina största mål i år. Just för att kunna få mer tid till själva fotograferandet. 

I alla fall, jag skulle bara visa två tjuvkikar som jag skickat iväg idag och ska nu få iväg ett till innan jag återgår till söndagsmyset! 
 
 
 
 
 
Kommentarer
VERONICA - modeblogg

Underbara bilder, så otroligt härliga! :) Ha en fantastisk onsdag, hoppas du har det bra! Kramkram

claudia

Jättefint !
Det är ljumskbråck :(


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback