I söndags gick jag upp tidigare än jag gjort på flera månader (en av fördelarna med att studera på distans) och åkte till Göteborg för att ha en fotografering tillsammans med Erikka. Vi hade tillsammans planerat en portfolio fotografering för att få vara lite extra kreativa och oj så bra det var! Stället vi höll till på var så mycket bättre än vad vi hade kunnat tänka oss och jag har nu en massa nya bilder att gå igenom. Men tills jag gjort det får ni en liten tjuvkik här ovan. 

Nu har jag dock oturligt nog gått och blivit sjuk så jag ska strax krypa ner i sängen igen. Så jag hoppas ni är lite piggare än vad jag är! 
 
Kommentarer
Fanny

Underbara bilder! :)) krya på dig!

LOVISA [ foto & vardag ]

SKIT FINT!

Nathalie

Fin bild!

Caroline Dahlén

Åh, vilka underbara bilder! :) Jätte vackert!

Rebecca Tengström - Fotoblogg

Gud vilka vackra bilder!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback