Här har det varit fullt upp den senaste tiden för i måndags tog världens bästa sambo och pappa studenten och vi var stoltare än stoltast! 

Så sjukt när man tänker tillbaks. För snart tre år sedan började han gymnasiet som vilken annan 16åring som helst och bara någon dag efter blev han pappa till världens finaste unge och nu, tre år senare, har han fortfarande världens finaste unge men är också klar med studenten och om jag får säga det själv, så är jag så stolta över oss själva. Som tar världen med storm trots att vi fick Alexander som 16åringar! 
 
Nu har jag lämnat Alexander hos farmor och ska packa ner det sista innan jag åker och fotar ett gäng kusiner i kvällssolen! 
 
Kommentarer
Matilda

Klart ni ska vara stolta!! Inte alla som hade fixat det som ni har gjort :) Fina boys!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback