Fina lilla Wilma som jag träffade förra veckan! Som jag tror platsar som årets charmigaste unge än så länge!

Söndag igen och jag konstaterar än en gång att veckorna springer iväg i år. Sitter i alla fall och går igenom kalendern för den kommande veckan som är sprängfull med fotograferingar och bröllopsmöten och borde krypa ner i sängen så att jag kan vakna pigg och utvilad. Annars har jag dom senaste dagarna funderat mycket på bloggen och vart jag vill komma med den och det som jag kommit fram till är att jag nog kommer ändra om här lite grann både i design och upplägg. Men det får bli en senare dag när jag har tiden på min sida! 



Kommentarer
LOVISA [ foto & vardag ]

dör så fint ljus!!

becca

Awww så söt! Underbara bilder !

Mathilda

Men åh vad söt!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback