Hinner med en liten stunds redigerande nu medan lillkillen vilar så med DEN HÄR låter på repeat sitter jag och går igenom bilderna från fotograferingen med snyggingarna nedan. En kombination som gör mig glad och full med energi vilket kan behövas då lillkillen och jag har städdag idag för sen väntar en fullspäckad vecka med jobb och sen på fredag tar jag ledigt och tar med familjen till Lalandia för bad och mys över helgen. 

Nej, nu ska jag försöka vara så effektiv som möjligt innan han vaknar! 
 
 
Kommentarer
ninni

vackert foto :)

Amanda [SPONTAN]

Så himla fin bild :)

Linda

Jättehärlig sommarbild!

Elisabeth Dahwn

Vilken fin bild! :)

becca

Superfint !

Elin

Hej! Sjukt fina bilder du tar!
Vilken distanskurs går du?

Matilda Holmqvist

Supermysig bild, så mycket kärlek!

Svar: Åh tack fina du! Så glad jag blir!
ACIRES - Fotograf i Skåne


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback