Idag är min första officiella jobbdag efter en dryg veckas semester. Det är alltså därför det har ekat tomt här. Vi har njutit av det fina vädret, av familj och vänner och att bara göra lite av det som faller en in. Men nu är jag i allafall redo att sätta igång att jobba och jag har många timmars redigerande som ligger och väntar på mig men jag började veckan med att träffa fina Alice och hennes tvillingsyster för en härlig fotografering i morgonljuset. 
 
Nu ska det skickas iväg lite urval och redigera lite bröllopsbilder så fort jag fått lillkillen i säng! 
Kommentarer
Anonym

Man kan inte gå tillbaka i ditt arkiv och titta. Varken via år/månad eller kategorier..

Amanda - fotobloggare

Helt underbar bild! Så himla vackert ljus <3


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback