Kaotisk blogg för tillfället men jag jobbar på det. I natt fick jag för mig att bloggen behövde en makeover. På direkten. Så allt ser inte ut som det ska men förhoppningsvis gör det snart det. Tills dess får ni ha lite överseende helt enkelt. ;) 

Idag ska även dessa små rackare få komma iväg. Ett litet sommarerbjudande som även kommer komma upp på facebook så fort tiden finns. Alexander har ju sommarlov nu så vi gör ju allt för att njuta av sommaren först och främst. Tyvärr har det blivit lite väl många regndagar på senaste och idag verkar inte vara ett undantag. Så inomhus lek och den lilla sjöjungfrun står på schemat! 
 
 
Kommentarer
LOVISA [ foto & vardag ]

SV; Tack så mycket! Blir lätt det med en så härlig unge ^^

Jarina

Svar: Men åh! Tack snälla vad glad jag blir! Kram :)

Julia' - fotoblogg

sv: Visst är dem!

Helena

Snygga lappar! Har du gjort dom själv?

Isabella - Szalai Fotografi

sv; åh tack! :D
Gud vad fin blogg du har! Den kanske inte är helt färdig ännu men jag säger ändå Wow!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback