Efter gårdagens hårddisk inköp så gick jag igenom lite gamla bilder och hittade dessa två från i somras. Den första på mig och min kärlek, är nog den enda och bästa bild vi har, tyvärr. Men till våren åker vi iväg för att bli fotograferade och jag längtar efter att få bilder på oss alla tre att sätta upp på väggarna! Den andra bara älskar jag och har redan skrivits ut och ramats in och gör ni inte det redan så se till att förstora era bilder, det är en himla speciell känsla! 

Annars använder jag varenda ledig minut till att pilla med hemsidan och nu börjar den äntligen bli klar, bara lite små pill kvar så som att få upp priserna men det får vänta för nu är jag såå trött på allt datorsittande och ser framemot en dag på stan med syrran imorgon! 
 
Annars är det snart dags att återgå till vardagen och få tillbaka lite rutiner. Resten av veckan blir det svenska plugg och redigering som gäller. Så nu ska jag sätta ihop en lite veckoplanering och sedan blir det nog en film i sängen, måste försöka vända tillbaks dygnet. ;)
 
Kommentarer
Angus

Så vansinnigt fina! Du är så så duktig!
Snyggt med tatueringen på armen oxå
Saknar solen... mmm sol!

Petra

åh. vad man längtar efter sommar och värme nu!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Underbara bilder!

emelie

Måste bara säga hur duktig du är, superfina bilder verkligen!
★ny följare ★

- Kärlek

Vilka underbara bildet. Du är extremt duktig på att fota!

Lina S

åh så fina bilder!

Mathilda

Vilket fantastiskt ljus du fått!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback