Jag har haft en underbar helg! 

Jag åkte ju och träffade Erikka i fredags och det slutade med närmare 6 timmar inne på ett mysigt fik och visst är det roligt när man klickar direkt och det känns som man känt varann i en halv evighet när det var första gången vi träffades. Nu har vi i alla fall storslagna planer inför våren (första om redan tre veckor! ) och jag har sagt det innan, 2014 kommer bli ett hejdundrande år!

Nu har jag massor att göra hela veckan och extra mycket plugg som måste bli klart så nu ska jag försöka göra någon slags veckoplanering så att denna veckan kan bli så effektiv som möjligt, något jag annars är väldigt dålig på, tyvärr. 

Så medan jag tar tag i det kan ni kolla in bilderna som jag tog för någon vecka sedan. Fler kommer då jag har många favoriter från den fotograferingen! ;)
 

 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentarer
Fanny

Underbara bilder! :)

Becca

Jättefint !

Elin

himla fin blogg du har!

Cilla

Jättefina foton!

Linnea Jardelid

Fantastiskt när man känner sådär inspirerad! Fina gravidbilder också :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback