Bröllopsförfrågningarna för nästa år trillar in och det gör mig så himla glad att folk vill ha mig som sin bröllopsfotograf för det är något av det absolut bästa jag vet. Att få fånga fjärilarna i magen, nervositeten och alla detaljer, men framför allt att få fånga kärleken. Er kärlek, precis som den är. 

Så för att visa min glädje över det erbjuder jag nu 15% i rabatt på alla mina bröllopspaket om ni bokar innan den 31 December 2014  och vill ni ha mer information eller bara säga hej, maila [email protected].
 
 
 
"Nu har vi äntligen tittat igenom bilderna. Vi har både skrattat och fått tårar i ögonen... Tusen tack! Fantastiska bilder! Du har fångat allt. Både humor och vackert. Återigen tack från oss!"
- Therese & Dennis
Kommentarer
Maria

Så fina bilder!

Maria

Förresten, din design verkar ha fel när man går in på kategorier. Menyn hamnar ovanför bloggen. :)

Sandra Lundin

Så himla vackert!
Vill också skriva som Maria att din design verkar leva sitt eget liv :P När man ska kommentera hoppar hela inlägget nämligen åt sidan.

Skulle aldrig orka umgås med andra människor hela dagarna, då hade jag dött ;) Räcker gott och väl att babbla av sig emellanåt, kommunicera via bloggen och att ha fotografringar med familjer som ändå är pratiga och sociala ;)

Annie Bergström

va duktig du är!

Felicia Andreasson

Superduperfina bilder! :)

MATILDA

Åh så fint! :) Så kul med folk som blir nöjda och så snällt av dig att erbjuda rabatt!

Erika

Såå fina bilder :)

sv. Ja det är inte helt lätt att komma på vad man ska sätta på kroppen ^^


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback