Lite av det senaste från instagram där ni hittar mig under @aciresfoto. Lite fotojobb blandat med lite vardag helt enkelt.
 
Min telefon gick en oväntad död till mötes i lördags när jag befann mig flera timmar hemifrån, rättaresagt i Göteborg hos bästa Erikka, så uppdateringen på instgram blir väl sådär tills jag fått tag i en låne telefon och gud vad man känner sig avskärmad och lite handikappad utan telefon. Man får inte tag i någon och någon för inte tag i en. Det är nu man märker hur mycket tid man lägger där på dvs. sociala medier eller bara slösurfar när man inte har så mycket att göra. Det där sistnämnda har gjort att jag nu läser mer än vad jag brukar och har påbörjat min tredje och fjärde bok sen i lördags nu, haha. 
Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback