Idag går "I see fire" från The Hobbit på repeat. Både vid städningen och nu vid datorn. Den har fastnat. Jag är en sådan som fastnar i en låt i taget och spelar den tills jag aldrig vill höra den igen. Väldigt enformigt tycker sambon.
 
Men det var inte det jag skulle komma till. Jag skulle ju visa lite bilder på fina Erica och Martin som jag träffade för ett tag sedan för att ta lite kärleksbilder inför deras stora dag i Augusti som jag ska få vara med och föreviga! Kommer bli helt fantastiskt! ;)

I alla fall, hade kunnat skriva hur mycket som helst om dom, men idag låter jag bilderna tala. 
 
 
 
 
Kommentarer
becca

Jättefint! Du är så duktig !

Emma Grann Fotografi

Superfina bilder! :)

Linnea Jardelid

Åh så fina bilder! Rent och snyggt!

Erica

Underbara foton :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback