Alexander är lämnad på förskolan och jag intar lite frukost tillsammans med lite förmiddagsläsning ur "Här ligger jag och blöder". Jag tycker verkligen inte om att läsa böcker såhär digitalt men går telefonen sönder och man läser ut alla olästa böcker här hemma på bara någon dag får man göra såhär medan man inväntar posten och boken i riktig bokform. 
 
Annars ska jag snart fortsätta läsa på om befolkningsutvecklingen och sen väntar lite jobb under eftermiddagen innan mina killar kommer hem och storstädningen väntar är ju snart lång helg igen, dock jobbar jag både torsdag, fredag och söndagen med dvs. fotojobb, men jag kompenserar det med lite extra ledigt nästa vecka. 

 
 
Återkommer lite senare med bilder från helgen.. ;)
 
 
Kommentarer

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback