Detta fina par fick jag träffa i lördags. Mamman som var hur vacker som helst hade redan gått fem dagar över tiden så vi passade på att boka in en sista minuten fotografering och ca ett dygn senare var lilltjejen ute och det verkar som hon väntade på att den där fotograferingen skulle bli av innan hon behagade titta ut. Så idag ska deras urval skickas så att dom har något roligt att titta på när dom kommit till ro hemma och sen är det pluggandet som gäller innan det är dags att hämta hem lillkillen igen. Livet rullar helt enkelt på just nu.
 
Mer bilder från denna och alla andra fotograferingar jag haft i sommar kommer eftersom för nu är jag igång med bloggandet igen, yey!
 
 
Kommentarer
Sofia

Åh vilken vacker bild :) Helt fantastisk!

Jonna

Så härligt!

Maria

åh så vackert! finast i färg tycker jag :)

sandra - 3 barns mamma <3

Va fina bilder!!!

Bohemhoe

Gud så söta, de ser såg kära o lyckliga ut!

LOVISA [ foto & vardag ]

så fina bilder, ljuset är fantastiskt!

Annika

Så fina bilder :D

bella

underbar bild! :)

Becca

Jättefin bild !

claudia

BLOGGAA !! :)

Anonym

kan du inte ge dina bästa motljustips? hur får du dina motljusbilder så här grymma!!!!!!!!!!!!

Fanny

Hur fina bilder som helst! :)

Malin

Har skickat ett mail till dig angående att köpa bloggdesign, om du inte fått något så kolla in skräppost :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback