Igår vaknade vi upp till ett helt fantastiskt höstväder och vilken tur att jag hade en kärleksfotografering inbokad med detta härliga par. Bilderna blev fantastiska och går direkt till min favorit hög.

Det är så kul när man får par som själva kommer med lite kreativa och roliga idéer. Som vill ha lite annorlunda bilder. Precis det gjorde paret ovan men dom bilderna får ni se senare för nu har jag lite historia och svenska pluggande framför mig. Samtidigt som min lilla kille vaknade väldigt hängig och därför har fått vara hemma och myst idag och det gäller att få något gjort medan han sover.
 
Kommentarer
olivia magnusson - drömmen mot att bli fotograf

Sååå fina!
kramis♥

Malin

Vackra bilder på vackert par! Kärleken lyser om dem! Härligt!

felicia-

helvete så fantastiskt fint!!

aina [fotoblogg]

Superfina bilder :)

Tess

Åh, vilka härliga bilder! :) Kram

elly

sjukt finna bilder, vad använder du för kamera?

// Elly

Sara

åh vilka vackra bilder!

Becca

Så underbara bilder!

EMMA

Sååå fina bilder du fotar!

Photospiration

Så fina bilder! :)

Maria

vilket fint ljus i bilderna :)

o l i v i a - smyckesblogg

Otroligt vackra foton! Du är duktig du :)

Martina

magiska bilder! jag behöver en ny kamera, tips? :D Vad har du för någon?


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback