Idag sjunger jag högt till Pitch Perfect soundtracket och försöker beta av dagens att göra lista. Bilder ska redigeras och postas. Hemmet ska städas och sen ska jag även hinna plugga lite svenska innan det är dags att hämta hem min lilla älskling från förskolan.
 
Jag tänkte även ta och ruska liv i bloggen (bara hundrande gången jag säger det) och tänkte att kanske lite videobloggar hade varit en bra sak. Vad tycker ni om det? Vad hade ni i så fall velat se? Frågor ni vill att jag besvarar? Hit me!
 
Kommentarer
Cyber- life with autism and art

Jag ska snart köra en videoblogg med, fast istället för att sitta & prata framför en kamera, så ritar jag till videobloggen och pratar i micen. Får mig att känna mig mindre nervös! :)

amanda

Jag tycker du kan göra en haul video, tips på sminkning och hårdprodukter etc.

emma

Läskigt med videoblogg men KÖR!

Svar: JA fruktansvärt läskigt!
ACIRES - Fotograf i Skåne

aina [fotoblogg]

Älskar dom där pennorna! :D

Belinda Breed

Tycker absolut du ska videoblogga, men vet inte om vad :)

Kajsa

jaa videoblogg! :)))

Klara

Jag tycker du ska göra någon challengene :D Typ chubbybunny ;)

JUNITJEJ

Jag älskar videobloggar!!!

Josefine

Hade varit kul att få se hur ni bor och fler bilder på Alexander och er! :)

anny

Tycker absolut att du ska göra videobloggar :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback