Jag har alltid varit ljushårig och väldigt tidigt började jag färga det ljusare (drömmen var vitt hår) och jag sa att jag aldrig någonsin skulle bli brunett för det var det fulaste som fanns. Men såklart har jag ju även varit brunett några gånger i mitt liv.

Samma sak var det när jag fick min första kamera. En Nikon, och sen dess har jag bara haft Nikon kameror och jag skulle aldrig någonsin ha Canon för det var ju skit. Men nu står jag här idag som ägare till en Canon och jag är totalt förälskad.

Så välkommen till familjen, Canon  EOS 5D Mark ll. Vi kommer trivas tillsammans. Det lovar jag.
 
Kommentarer
Maja ♥

Ja, ibland har man lite olika fixidéer för sig, haha. Men kul att du gillar din nya kamera i alla fall :) Varför köpte du en Canon om du tidigare inte velat ha en?

Svar: Ja, man har lite konstigheter för sig!
För priset. Dom sålde ut denna fullformats kameran så då passade jag på :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Annster

Vad roligt :)

Tilde

Jag är tvärt om! Har haft ett fix att hata Nikon. Kommer säkert ändra sig med åren;)

KMstyle

åh vad avis jag blev nu :)

Sara Gille

Åhhh grattis till kameran & gud vilken fin blogg du har! Du tar jättefina bilder!

Sara Björk

Nä, där går gränsen, jag är Nikon, och kommer vara det ;)

Svar: Jag har också alltid varit så men ja.. Canon känns mer prisvärt samt mer användarvänligt! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Aroundimages.se

Är verkligen en gnutta avis på dig, denna kamera är min dröm och gör allt för att en dag kunna köpa den ;)

˟ Photospiration

Grattis till kameran, Canon är riktiga grejer det ;) haha

claudia

jag funderar starkt på att byta till canon familjen också men vågar jag xD???


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback