Lilla Nellie som jag fotade för några månader sen.

Jag ska snart iväg på en liten nyfödd fotografering. Millie 8dagar ska förevigas, vilket ska bli jätteroligt. Jag var ju och förevigade Millie i magen för bara någon vecka sedan och nu ska jag äntligen få träffa henne. Sitter och drar in en massa inspiration och ska snart packa klart det sista och ge mig iväg.

Ska även bli så kul att äntligen få använda nya kameran på en  fotografering. Jag har ju fått boka om ganska mycket den gånga veckan då jag blev så sjuk, tyvärr. Men nu är jag på benen och laddad inför några fullspäckade veckor!
Kommentarer
Tilde

Åh vad gullig!!

Sofia

Söt bild :-)

Sophie

Så gullig :') Nellie är så fint namn också :)

Sara Björk

Åh vilken sötnos =)

Sara

åh så söt :)

mary

Så söt bild :)

Elin

sicken sötnos! =)

Junitjej

En sådan söting!

Klara

Sv: Okej, dom var sjukt fina! Tror jag måste leta rätt på dom! ;)

Ninjah

Vilken sötis :-)

Emma

Herregud vilken vacker bild! Både Nellie & Millie är jättefina namn också! :)

Malin S

Vilken liten sötnos!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback