I Augusti är det två år sedan Alexander tog oss med storm här hemma och under den tiden har han och pappan enbart varit iväg några timmar åt gången (jag har varit iväg och sovit borta men då aldrig varit 100% ensam) men nu har dom varit iväg i över 24 timmar och nu tycker jag dom kan komma hem. Eller ja, det tyckte jag redan igår när jag skulle lägga mig i en tom säng utan en sömnpratande sambo och lilla "måste ligga på mamma" ungen.
 
Jag tänkte iallafall att jag skulle få hur mycket som helst gjort, ni vet. Städa i min ensamhet, redigera alla bilder som väntar, borde ju gå fort nu när jag inte har två pojkar som drar mig i benen. Men jag blev totalt rastlös och kunde inte komma igång med något. Så ja, nu får dom faktiskt komma hem så jag kan bli klar med alla bilder som ligger och väntar!
Kommentarer
Jaqueline

Haha, blir ofta så! Jag kommer ofta på hur "mycket jag har att göra"när jag t.ex. har folk hemma...

Underbart porträtt förresten!

Peter Daggert

Oerhört vackert fotograferat!

Svar: Tack så jättemycket! Så glad jag blir!
ACIRES - Fotograf i Skåne

C by Caroline ♥

Känner igen det där! När man skulle kunna få så mycket gjort så får man ingenting gjort istället… det är lite lustigt! :)

victoria

Fin bild!!

Elin

vilken härlig bild!

Paulina Suonvieri

wow vad fin bild! :D

Fatma

Sööt!

Miriam Hedlund

Du är så sjuuukt bra på att fota! :O

Emelie, fotograf

sv/ en uppgradering av cs6 tror jag :) kika på adobes hemsida!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback