Bilder som skulle höra till ett inlägg jag tänkt posta igår men som aldrig kom iväg. Iallafall, gårdagens leverans skörd och jag.
 
Idag är jag uppe tidigare än jag varit på flera veckor, man har allt blivit bortskämd med sovmorgonar och så. Men idag är det första dagen på mitt nya jobb jag ska vara på under sommaren. Spännande och lite nervöst, precis som det borde vara tror jag.
 
Jobbar från 10-15 idag och sen väntas en gravidfotografering ikväll om vädret tillåter. Med andra ord så blir det ännu mer att göra framöver men jag gillar. Lite tempo skadar inte.
 
Kommentarer
Thea

Jättefina bilder!

annayellowbanana

Pirrigt! Men det kommer garanterat gå bra :) Lycka till

DeMarkey - LiveYourDreams!

Vad kul, stort grattis till nya jobbet och hoppas att du kommer att trivas och må bra. Skönt att ha nått att göra och lite mer pengar i kassan, =)

Började också på nytt jobb för 3 veckor sen, jätte härligt.

Trevlig onsdag.
/Diana

Vicky

åh, vad är det för jobb? :)

Svar: På kävlinge turistbyrå vid Center Syd :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

JUNITJEJ

Vad är det för ett jobb?

Sara Björk

Vad är det för jobb? :)

Svar: På en Turistbyrå här i närheten :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Amanda Persson

fina bilder :D


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback