Älskade, älskade unge och jag innan vi åkte till farmorn på middag. Sambon börjar allt lära sig det där och jag blev lite sugen på att få honom att ta lite fler, mer genomtänkta imorgon. Kanske kan vi få till någon familje bild?

Jag har ju tänkt göra en liten sammanfattning av 2012 och det kommer så fort jag blir klar jag märkte att det visst tar en liten stund. Det har i vilket fall som helst varit ett underbart år tillsammans med min fina familj och vi ser så framemot ytterliggare ett år. I år blir vi 18år båda två, Alexander ska fylla 2, vi firar 4 år som ett par, sambon och jag,  och vi har helt enkelt en himla massa tid som vi ska fylla med så bra saker som möjligt. Jag ska fota bröllop och hoppas på att föreviga ännu fler härliga familjer och barn och att komma ännu längre med fotograferandet.  Så jag är så inspirerad och peppad på att dra igång 2013 nu och det hoppas jag ni också är!

Förresten, såg att jag fick en lite uppmärksamhet hos blogg.se igen och jag blir så fruktansvärt glad varje gång! Tack alla ni som tittar in och säger hej !
Kommentarer
Fanny

Börjar lära sig? :) haha tkr det ser ut som om han kan! Superfina bilder, speciellt den på alexander när han går med ryggen mot kameran. Ser riktigt häftig ut :) (den i mitten)

anna ingvarsson

Hej!
Kan man köpa bloggdesigner av dig? :)

claudia

det tog tre timmar för mig.. om inte mer.. sammanfattningen är sååå jobbig x(

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Fina bilder:D

Jeanette

svar: Tackar :) Jaså åh så spännande :D! Usch det lät inte kul :/ hoppas ni har blivit friska!

Emma Ferb

Riktigt fina bilder

Matilda

Så fina bilder! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback