Aoucch, vilka långa dagar det blir nu precis innan jul. Flertal leveranser ska bli klara och hamna hos kunderna innan jul så jag har några väldigt intensiva dagar framför mig innan jag också tar lite ledigt. Det är ju tur att det är såå kul för annars hade man ju aldrig orkat! ;) 

Idag träffade jag iallafall sex veckor gamla Elin och än en gång har jag kommit hem med en massa nya favoriter. Mer bilder får ni se imorgon för nu ska jag stänga ner julverkstaden för idag för nu är ögonen och huvudet så trötta att dom inte riktigt vet vart dom ska ta vägen. 
 
 
 
Kommentarer
LOVISA [ foto & vardag ]

Älskar första bilden!!

Tess

Åh, vilka fina bilder! :) Kram

Svar: Åh, tack! Vad glad jag blir! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Aroundimages.se

Du är så himla duktig, du har då valt helt rätt i att följa strömmen som fotograf. Älskar dina bilder så vackra <3

Fanny

Bilderna är helt underbara! :)
Förstår dock om det blir tröttsamt att ha så mycket att göra ;) haha bara för att man älskar att göra något betyder det inte att det inte är krävande ibland.
Hoppas ni haft en bra jul!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback