Idag väntar det  två stycken fotograferingar och båda är två återkommande familjer. Den första är det tredje gången jag fotograferar och den andra förevigade jag magen där en liten lillasyster låg och nu har hon äntligen kommit ut och självklart ska det också förevigas.

Annars har det börjat klia i mina shopping fingrar. Det blir nog så när solen och värmen kommer. Jag känner ju att Alexander behöver lite uppdatering i vårgarderoben. Sambon håller nog inte med om det men vad gör det. ;)

Hittade i alla fall väldigt många "vill ha"- begär inne hos HEPPO som mer än gärna får flytta in hos Alexander inom kort. Nya vårskor och gummistövlar behövs faktiskt så det får bli nästa köp.

Behöver du också uppdatera garderoben? Eller barnens?
Kommentarer
Fanny

Va kul att det blir återkommande för samma familj :) (Y)
Uppgradera garderoben? Hrm... behövs säkert men frågan är om jag vill göra det haha x) Skippar nog det ;) haha


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback