Såhär fint börjar det nu bli utomhus för er som kan ha missat detta. Energin är på topp och jag vågar nog säga att det är vår nu.
Vi har haft en mysig dag utomhus och nu har jag en väldans lång att göra lista som väntar på mig- Fotograferandet rullar ju på och det är såå roligt men det hade underlättat om dygnen var liiite längre. Måste lära mig att allt inte behövs göras nu, på direkten utan visa saker kan faktiskt vänta. Det är ju bara det att jag blir så exalterad och vill göra allt nu, nu NUUU.


 
Kommentarer
Malin - Mamma till Alice, Lowe & Stella <3

Gud vad fina bilder!! :)

Såg att du gör designer, stämmer det? :)

Svar: Ja, det stämmer! :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Tess

Åh, vilka fina bilder! :) Kram

JUNITJEJ

Så fint med krokus!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Men oj vad mycket vår ni har där. Här har vi fortfarande lite snö på sina ställen, men mestadels barmark nu så det är skönt. Superfina bilder med.

Var gärna med och tävla om en sångpåse från Oskar och Ellen. http://lottizdays.blogg.se/2013/april/tavling-vinn-en-sangpase-fran-oskar-och-ellen-2.html

mary

Så fina bilder :D

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Vilka fina bilder! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback