Foto: Emelie Ohlsson
 
Här har ni mig! Känns väldigt konstigt att publicera så många bilder på mig själv men någon gång får man väl göra det.  Fick en kommentar om att det var kul att faktiskt se hur jag ser ut och ja, jag är väl inte så generös med att  visa mig.

I tisdags, nervös om tusan och lätt nedstämd över att jag säkert inte kommer fastna på bild och att alla bilderna kommer bli skit så mötte jag upp bästa Emelie på hennes kontor i helsingborg för att sedan gå ut och ta lite bilder och javisst var det lite konstigt att stå i fokus för en gångs skull men Emelie hade världens bästa knep för att få mig att slappna av, dock får vi nog tala tyst om dom där knepen. ;)

Men här har ni dom första bilderna. Jag är grymt nöjd ändå och nya hemsidan kommer bli änny grymare tack vare bilderna! Tack än en gång Emelie!
Kommentarer
Fanny

De blev riktigt fina! :))

Sara Björk

Åh vad fina! VIlken charmig och härlig glugg du har!

josefina

Jätte fin ju! Jätte kul att få se bilder på dej oxå :)

alma

jättefina bilder på dig!!

Elin

Både du och bilderna är jättefina!!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback