Det har varit en lång dag idag. Åkte på en fotografering vid 12 -tiden och var inte hemma fören vid halv fem. Nu är jag helt slut i huvudet efter fotografering, ute lek och grillning och ska strax hoppa i sängen. Tänkte bara titta in först och visa en bättre bild på tatueringen nu när den börjat läka. Jag är nöjd och det är väl huvudsaken, right? ;)
 
UPDATE: Hade nu även fått en anonym kommentar på bilden jag la upp när den var nygjord att den hade varit snygg om den var "ordentligt gjord". Den är det, den är precis som JAG ville ha den, precis som min skiss. Dom "hackiga" sträcken på A:et tillexempel är precis som jag hade gjort min skiss. Jag gillar att det  är så och det är alltså med mening.
Kommentarer
Fanny

Den är supersnygg! :)
Om någon säger något annat ljuger de!

Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Riktigt fint! :)

felicia.

så fint och vackert

Around Images

Jag tycker att den är riktigt fin. Så personlig och det är ju det som är meningen med namn/ text tatueringar ;}

Tilde♥

Den är jätte fin, verkligen!
Låt ingen annan trycka ned dig på nåt sett.
Huvudsaken är att DU är nöjd:)

Junitjej

Fin tatuering!

Louise

Den är otroligt fin!

Ika

Åh va fin! :]

mary

skit snygg!!!

Amanda [SPONTAN]

Åh vad fin den är!

Emma

Den är verkligen apsnygg & bilder är supervacker! :-)

Nicole

Vad tröga folk är. Jag tycker den är jätte fin, speciellt för att den ser "Skriven" ut! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback