En liten tjuvkik från senaste fotograferingen. Som trots regn och allmänt kallt och tråkigt väder blev lyckad. Det var en väldigt fin kille med mycket spring i benen och som i början var lite kameraskygg men det blev lite bätte senare sådan tur var. ;)
 
Förkylningarna går i ett här hemma och jag tror både att min hals och huvud ska döda mig litegrann men så är det väl i dessa tider. Annars har jag gått och blivit med ny telefon, det var det som var fredagens lilla uppdrag. En Samsung Galaxy S3 blev det jag och är toknöjd. Vi kommer nog bli aldrig bästa vänner!

Vad föredrar ni? Iphone eller Android?
Kommentarer
Linnea

Vad använder du för kamera ?

Och gör du gratis desginer ?

eller inte ens designer utan mer att jag vill komma bort ifrån blogg.se vanliga mall som jag har just nu //:

kram!

Lottiz

Fint foto. Skönt att fotograferingen blev lyckad.
Jag har ju bara testat iphone, men tror man blir nöjd oavsett vilkn man väljer. Jag valde iphone mest för att den låg bättre i handen och var lite mindre i storlek.

Blue Velvet - Vegas mamma

Fick du mitt mail?
Jag har ju bara haft iPhone så kan ju bara rekommendera den! Men har hört folk som har Android som är jättenöjda, så är nog mer en smaksak.

linn

Iphone ska det ju vara ;)
åh så fin bild!

Fanny

Det märks inte att vädret inte är så fint på bilden :) ser mysigt ut och superfin bild. Tråkigt att du inte mår bra, krya på dig ! :)
Föredrar personligen Android,

Kajsen

IPHONE!! :D

Sara Björk

Android, helt klart =)

ERIKA EDORSSON

Superfin bild!

Anonym

IPHONE all the way!

Erika - fototävling på bloggen

iPhone! Hade en samsung förut men det passade verkligen inte mig :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback