Fina ungen i sin nya fina stickade tröja. Från H&M kommer den ifrån och den är jättefin. Han har en hel drös med stickade tröjor nu känns det som. Vi laddar helt enkelt upp för kyligare väder, och faktiskt, så längtar vi lite.
 
Jag har blivit så himla peppad på att börja blogga ordentligt, kanske också på grund av hösten som smyger sig på? I alla fall så vill jag ha en massa tips på vad ni vill se mer av. Fototips? Photoshop/redigerings tips? Mer bilder från mina fotograferingar? Bloggdesigntips? Gratis bloggdesign kanske? Mer vardagsbilder? Ja, det finns mycket att skriva om. :)
Kommentarer
EMMAGENCY

Bloggtips är alltid kul! :)

sv: RIGHT?! Gorgeous!

Hanna Karlsson

Vilken snygg kofta!

Sara Björk

Redigering är alltid kul att läsa om :)

Anny

photoshop tips :)) btw kan du inte lägga upp någon video någon gång ?

Elin

Fina bilder, så söt!

FotoFia

Åh vad söt!

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Nu är jag några dagar sen här men jag skulle väldigt gärna uppskatta tips angående fotografering! Speciellt nu när vi går mot mörkare tider. Hur man då får till ett fint ljus utan/med blixt och vad man ska tänka på!
Så roligt att du börjat blogga ordentligt igen! Läste din blogg varje dag när jag var gravid och du var en sån inspirationskälla! :)

Nathalie 18 år och mamma till Neo

Nu är jag några dagar sen här men jag skulle väldigt gärna uppskatta tips angående fotografering! Speciellt nu när vi går mot mörkare tider. Hur man då får till ett fint ljus utan/med blixt och vad man ska tänka på!
Så roligt att du börjat blogga ordentligt igen! Läste din blogg varje dag när jag var gravid och du var en sån inspirationskälla! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback