Detta är vad jag pillade med igår kväll. En ny bloggdesign. Ja, jag vet att det inte var så länge sedan jag satte in den andra men dn kändes aldrig riktigt rätt så det blev en ny. Mer färg, mer bilder och lite snygga detaljer här och där.
Vad tycker ni? Bättre/ sämre?
 
Om någon skulle vara intresserad av min förra bloggdesign så går den att köpa för 70kr. Vid intresse lämna en kommentar eller maila mig på [email protected] så fixar vi det. Först till kvarn gäller och designen funkar endast till blogg.se/webblogg.se .
Kommentarer
Ika

Tycker den nya är as snygg! :)

Svar: Vad roligt! Sambon gillade inte alls den så blev helt nervös och så , haha :)
ACIRES - Fotograf i Skåne

Hanna Z | Mamma - Mode - Gravid

Tack! Jag köpte brallorna på T-shirtstore i Norrköping. Dom har mängder med färger som jag inte sett nån annanstans...

Sara

Kanonsnygg design! :)

Lucy Ewelyn ♥

Vad fint :)

Kör på detta enkla..

20 bullar

50 gram jäst
5 dl vatten (37 grader)
1 tsk salt
1 msk socker
2,5 msk olja
12-13 dl vetemjöl

runt 225 grader, ca 10 min :)
knådar ihop till en smidig deg, delar i 20 bitar, rullar, lägger på bakplåt med bakplåtspapper, jäser 40 min, sen in i ugnen! snabbt och enkelt :)

Kram!

♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

den blev ju super fin =)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback