Tack så mycket för alla fina grattis kommentarer i förra inlägget. Vi hade en fantastisk dag igår jag och min lilla familj. Vi körde helt enkelt på en heldag på Center Syd och sambon kom hem med en Samsung Galaxy s3 och nu vet jag inte om jag vill ha en Iphone eller en Galaxy.. Svårt val faktiskt.
 
Jag fick i alla fall också med mig lite hem. En grå stickad tröja och två par skor vilket var välbehövligt.  Dom svarta är jag lite sugen på att köpa i brunt med för dom var hur snygga som helst. Men det tåls att fundera på ett tag. Känns ju lite onödigt  att ha två likadana par. ;)
 
Jag kommer även publicera finalisterna under kvällen så håll utkik!
 
Kommentarer
Anonym

åhhh, skorna var ju helt underbara!

Kajsa

åhhh, skorna var ju helt underbara!

emmsan

vaaaaaaaaaaaaaaaar hittade du dom??
dösnygga ju! Puss

Lottiz

Jag tror man blir nöjd oavsett vilken av telefonerna man väljer. Stod själv inför samma val för ett tag sen, men valde iphone just därför att jag tyckte de låg bättre i hand och för att den var lite mindre. Så mitt tips är att klämma och känna lite på båda telefonerna för att se vilken just du gillar.
Kul med lite nytt för dig med. Det var jätte fina skor.

Kristina

Gud vilka fina skor, var har du köpt dem? Jättefina!


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback