Idag stod ju ytterliggare en barnfotografering på schemat. Det var lilla Bastians tur. Jag fotograferade ju hans kompisar för ett tag sen (här, här och även här) och jag får väl faktiskt säga att jag fått några nya personliga favoriter.

Annars har jag hunnit med att köpa lite saker till hemmet med idag. Det gäller ju att börja nu så vi inte får allt på en gång för om 3 månader blir jag 18år och det underlättar jättemycket just när det kommer till lägenhetsletandet. Tänkte ta och visa er lite imorgon om ni vill se?!
 
Kommentarer
Nathalie 18 år och mamma till Neo

Så fin bild! Jag tittar gärna! :)

Ika

Fin bild!
Vill gärna se va du köpt :) har själv köpt lite små saker till hemmet idag. Så du gör det bra i att börja köpa saker innan! Är ju så mycket man behöver och vill ha.

Fanny

Superfin bild :D
Och vilken fråga haha, klart vi vill se!! :D

Anonym

vill gärna se inköpen! :) å härlig bild!

Amanda Persson

ögonen <3

Har en fototävling på bloggen som du har chans att vinna i om du anmäler dig! Så gör gärna det! :]
http://amandapersson.blogg.se/2012/october/vinn-ett-kamerafilter.html#comment

Åsa

Meeeeh va taskigt :)) fick ibte Anton vara bastians kompis ;)

Sanna - Livet med Wilton

Så fin! Finns väl inget bättre än bebisbilder tagna av en duktig fotograf? :) Trevligt att ha hittat din blogg :)

Katti

Haha Åsa, Anton blev mobbad :P
Fin han är Bastian!! :D

Linda

Så fin bild!

Elin

Så fin bild! :)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback