Idag har jag varit ute i det fantastiska höstvädret hela dagen. Jag började morgonen med en barnfotografering och det var den här lilla tjejen som fångades på bild och jag tror allt att där blev en hel drös med fantastiska bilder. Färgerna ute nu är ju helt underbara och det gäller ju att passa på innan allt är borta.

När jag var klar med denna söta tjej drog jag vidare på nästa familjefotografering och det ser ut som att det blev super fina bilder där med! Jag är i alla fall sjukt nöjd och har nu spenderat kvällen med mina fina killar under en filt i soffan. Jag  känner mig väldigt frusen idag så nu ska jag ta och hoppa i säng och förbereda mig för sista veckan i skolan innan höstlovet!
 
Ny design ska det även bli här på bloggen så fort jag hunnit göra klar beställningarna som ligger och väntar!
 
Kommentarer
Fanny

Superfina bilder! :) något avundsjuk på att dem blir så klockrena haha :) Hoppas Alexander mår bättre och att ni får en bra vecka :)

Ika

Åh vilka fina bilder!
Här hos mig är det vinter nu, brr kallt..

Sara Björk

Vad mysiga bilder!

Jessica jansby.

får ta en dag nu på höstlovet och ta det i stadsparken, om du inte har för mycket att göra? ;)

jessica jansby.

åh, tycker vi får ta en dag på lovet och dra in till stadsparken, om du har lite tid över? ;)

Malin S

Underbara bilder!

claudia

älskar dessa :P
men tacck, jag gillar din design :) hur gjorde du med din fasta meny ?:)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback