Jag hade ju två fotograferingar igår. Den andra var på den här lilla tjejen och hennes föräldrar. Hon är även mitt kusinbarn och endast engelsktalande men det gick hur bra som helst.

Ikväll hade jag värsta to do listan att göra men när jag satte mig ner och började sköljde tröttheten över mig och jag kommer inte igång. Super jobbigt då jag faktiskt måste ta och komma igång. Det ska göras urval från gårdagen och skicka iväg vilket hade varit bra att få gjort då jag har 4 fotograferingar till denna veckan. Samt skola och mina fina pojkar att ta hänsyntill. Ja, ibland undrar jag hur jag hinner och orkar.

Nästa vecka är det i alla fall höstlov och jag hoppas innerligt att vi får fint väder här nere (i alla fall inte regn) så man kan hitta på roliga saker med mina grabbar!
Kommentarer
Fanny

Det är galet imponerande att du hinner med allting du gör faktiskt! :) Bilden är för övrigt jättefin, och det känns som om jag säger det varje gång . . . xD Börjar nästan förlora sin betydelse men det är för att dem alltid är bra xD

Sara Björk

Vad fin bild!!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Ja ibland undrar man hur man får till allt. Men fin bild iaf och roligt att du får så mycket fotouppdrag :-)


Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Webbadress:


Kom ihåg mig?
Trackback